Trochę na śmieszno - PAKIET NA BEZDROŻA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • talerz
    Drive
    • 2010
    • 50

    Trochę na śmieszno - PAKIET NA BEZDROŻA

    Rumcajs216, odezwij sie do zoltara udaj sie na diagnoze i juz. a ta gt22 jest nowa
  • satoot
    Rider
    • 2008
    • 525

    #2
    Trochę na śmieszno - PAKIET NA BEZDROŻA

    Śmiać się będziecie, ale pytam poważnie:

    Czy do Skoda Octavia można zamówić DWA pakiety na bezdroża?

    Jeden pakiet to 20mm w górę plus metalowa osłona silnika.
    20mm w górę to tuleje/dystanse.
    A zamawiając dwa pakiety - będzie auto wyższe o 40mm?

    Pytam poważnie, ale pożartować też możemy :wink:

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Tulejki dodatkowe sa tylko na przod.

      Gwarantuje Ci ze pakiet na bezdroza w OII zapewnia spokoj na bezdrozach, tak samo w OI i nie juz wiecej nie trzeba robic.

      Zawsze mozna kupic OII Scout
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • satoot
        Rider
        • 2008
        • 525

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Tulejki dodatkowe sa tylko na przod.
        Gwarantuje Ci ze pakiet na bezdroza w OII zapewnia spokoj na bezdrozach, tak samo w OI i nie juz wiecej nie trzeba robic.
        Zawsze mozna kupic OII Scout
        Będę kupował O1, tu już Sout'a nie ma niestety.

        Czyli tył pozostaje bez zmian? Nie podnoszą go?
        Pakiet jest tylko po to, by podnieść przód i nisko położoną miskę olejową (i osłonić ją)?

        Myślałem, że tył też. Dziękuję za wyjaśnienie.

        Komentarz

        • Fery
          Ambiente
          • 2006
          • 236

          #5
          czy tył też będzie podniesiony w pakiecie? bo jezeli nie to dziwnie będzie wyglądałem z tyłem przyklapnietym względem przodu.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            W pakiecie podniesiony jest przod i tyl. Ta stalowa plywa powinna byc na wyposazeniu fabrycznym kazdej OI bez wzgledu na to czy mamy pakiet czy nie.


            Tulejki jakie mozna kupic w ASO sa tylko na przod. mozliwe ze da sie je jeszcze wsadzic, ale uwazam ze nie ma juz takiej potrzeby.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • satoot
              Rider
              • 2008
              • 525

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              W pakiecie podniesiony jest przod i tyl.
              No dobrze, ale skoro:

              Zamieszczone przez Maicroft
              Tulejki dodatkowe sa tylko na przod.
              To moje pytanie:
              W jaki sposób jest realizowane podniesienie tyłu? Inne amortyzatory? Inne spręzyny? Jeszcze inaczej?

              Zamieszczone przez Maicroft
              Tulejki jakie mozna kupic w ASO sa tylko na przod. mozliwe ze da sie je jeszcze wsadzic, ale uwazam ze nie ma juz takiej potrzeby.
              Pisząc wyżej "mozliwe ze da sie je jeszcze wsadzic" myślisz o tyle, tylnej osi? Czy dodatkowych tulejach (drugim komplecie) na przód?
              (Ja grzebać już przy tym nie mam zamiaru, ale dopytuję, ciekawski jestem)

              Komentarz

              • miodzik
                Drive
                • 2007
                • 93
                • Octavia I (1U2)
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                Autko idzie 20 mm w górę całe (przód i tył). Pomimo pakietu kilka razy już przydzwoniłem spodem (np. wystający kamień). Na szczęście osłona jest na tyle solidna, że nie spowodowało to żadnych uszkodzeń poza zdarciem z niej lakieru.
                Dodam, że często zdarza mi się jeździć drogami wybitnie gruntowymi

                Z tego co wiem na przodzie są tulejki w seryjnym rozwiązaniu (nie zaglądałem tam). Jeśli dodasz jeszcze tulejki to będziesz miał razem 4 (po dwie na stronę). Obawiałbym się o stan przegubów i uszczelniaczy, może być za duży kąt pomiędzy półosią a skrzynią.

                Tył ma inne sprężyny (z wersji 4x4).

                O pakiecie jest trochę na forum. Wystarczy poszukać.

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10957
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  pakiet na bezdroża - zrób to sam

                  podnosisz przód tulejką i masz +20mm (nie wejdą dwie tulejki na jeden amortyzator )

                  tył podnosi się oryginalnie innymi sprężynami i amorkami
                  natomiast można samemu dorobić tulejki (talerzyki pod sprężyny)
                  lub rozciągać sprężyny lub wsadzić samemu sprężyny od 4x4 czy z pakietu

                  mi po wymianie na nowe amorki bilstein B4
                  z tulejkami z przodu poszło +30mm
                  natomiast tył po rozciągnięciu sprężyn poszedł +25mm
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    krzynol, Ale fabryczny zestaw na bezdroza z nowym autem to nie sa tulejki. To sa wyzsze sztywniejsze sprezyny oraz dluzszy amortyzator.

                    I tak jest i z przodu i z tylu.



                    Dlatego napisalem powyzej, ze przod mozna jeszcze ew sprobowac podniesc ponownie, co uwazam za glupote.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 10957
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      fabryczny zestaw na bezdroza z nowym autem to nie sa tulejki
                      na pewno przód? bo tył to tak, hm ciekawe.

                      Zamieszczone przez Maicroft
                      przod mozna jeszcze ew sprobowac podniesc ponownie, co uwazam za glupote.
                      oczywiście za dużo nie można, bo przeguby się rozlecą, mi po podniesieniu terkoczą jak podrzuca mnie na garbie
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      • bartek_lublin
                        Drive
                        • 2008
                        • 43

                        #12
                        ten pakiet powinien sie nazywac: "na Polske" i być standardem w każdej skodzie sprzedawanej w Polsce heheh

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          bartek_lublin, O i to sie zgadza

                          krzynol, Wystepuja sprezyny do wersji na bezdroza, do serii i do RS-a oczywiscie sa zaleznosci nacisku na os i takie tam. Oprocz tego sa amory to wyzej wymienionych.

                          Kiedys chyba Nexus dostal springi z pakietu na bezdoza zamiast tych do RS-a i roznica byla znaczaca :twisted:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • eX
                            Elegance
                            • 2006
                            • 980

                            #14
                            sprezyn z 4x4 nie wsadzisz tak prosto, nie sa one tak wysokie! zawieszenie z tylu jest nie zalezne nie na belce, zreszta sam obadasz jutro wieczorem krzynol!

                            Komentarz

                            Pracuję...